در عملیات سری ۲ برای اولین بار زامبی شوید
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : جمعه 22 دی 1391
نویسنده : داني

اکتیویژن همراه با یک تریلر DLC جدید بازی عملیات سری ۲ را به طور رسمی رونمایی کرد. نام این بسته “Revolution” می‌باشد و در آن شما برای اولین بار در نقش رامبی‌ها نیز می‌توانید بازی کنید. این محتوای اضافه قبلا به طور ضمنی تایید شده بود اما اطلاعات بیشتری از آن در دست نبود. اکتیویژن اکنون به طور رسمی خبر انتشار آن را اعلام کرده و یک ویدئو از آن نیز به نمایش گذاشته است.

محتوای داخل این بسته که شما با نصب آن بر روی بازی می‌توانید استفاده کنید ۴ نقشه جدید برای بخش مولتی پلیر، یک نقشه برای بخش زامبی، یک اسلحه اختصاصی برای بخش چندنفره و یک بخش زامبی جدید می‌باشند. در این مود جدید که «تغییر یافته» نام دارد، بازی کننده در نقش زامبی قرار می‌گیرد. این مود که حالت رقابتی دارد، به بازی‌کننده‌ی زامبی شده اجازه می‌دهد تا انسان‌های عادی را بکشند و در قالب آن شخص تازه قرار گیرند. بازی‌کننده‌ای که از این کار امتیاز بیشتری بگیرد برنده است.

اگر شما صاحب کنسول مایکروسافت هستید در تاریخ ۲۹ ژانویه در XBL می‌توانید این بسته‌ی الحاقی را دریافت کنید و همچنین به احتمال زیاد این بسته بر روی دیگر پلتفرم‌ها نیز عرضه خواهد شد. بهای این بسته‌ی الحاقی ۱۲۰۰ امتیاز مایکروسافت است.

- Call of Duty:Black Ops II
سازنده: Treyarch
ناشر: Activision
سبک: شوتر اول شخص
تاریخ عرضه: ۲۰۱۳ Novamber- ابان ۱۳۹۱
پلتفرم ها: PC, PS3, Xbox 360, Wii U

منبع:dbazinews.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي ها
برچسب‌ها: اخبارجديدبازي ها
آخرین مطالب